Για πρώτη φορά σε όλη την Ελλάδα οι οδηγοί θα πληρώνουν ασφάλιστρα μόνο όσο οδηγούν!
Όπως εύκολα καταλαβαίνει κάποιος αυτό είναι κάτι που συμφέρει ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό οδηγών!
"Οδηγώ λίγο - Πληρώνω λίγο" από την ΑΧΑ ασφαλιστική
Το μεγαλύτερο ασφαλιστικό brand διεθνώς δημιούργησε ένα καινοτόμο πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου που βασίζεται στις οδηγικές σας συνήθειες.
Το "Οδηγώ λίγο - Πληρώνω λίγο" είναι πρόγραμμα έκπτωσης ασφαλίστρων!
Με την εγγραφή σας στο πρόγραμμα έχετε τη δυνατότητα να λάβετε έκπτωση στην ανανέωση του ασφαλιστηρίου σας ανάλογα με τα χιλιόμετρα που έχετε διανύσει!
Πάρα πολλοί οδηγοί το τελευταίο διάστημα στρέφονται σε αυτή δίκαιη και οικονομική λύση απολαμβάνοντας πολύ οικονομική ασφάλεια αυτοκινήτου
Για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες και να κάνετε δωρεάν εγγραφή στο πρόγραμμα απλά συμπληρώστε μέσα σε μισό λεπτό τα στοιχεία σας πατώντας εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου